3. helmikuuta 2015

Dieetti kuulumisia

Moi! Nyt ajattelin vähän kertoa kuulumisia dieetiltä. Mun on kyllä pitänyt muutakin tänne kirjoittaa, mut tuntuu vaan että jostain syystä aika ei riitä. Kokoajan pitää olla syömässä tai treenaamassa. :D

Ensimmäinen viikko BC:tä on takana ja omasta mielestä suoriuduin siitä aivan hyvin. Joistakin aterioista jäi syömättä pieniä osia (riisikakku, banaani yms) mutta muuten olen kyllä ruokavaliota noudattanut tarkasti! Paljon on saanut ruokaa syödä kyllä. Nälkä ei ole vielä päässyt yllättämään. Herkkuja on hieman tehnyt mieli, mutta yllättävän vähän. Olen siis oikeasti suklaahirmu. Rakastan suklaata! Kyllä vähän teki tiukkaa perjantai-iltana kun M mussutti mun vieressä minttusuklaata. Mut onneks mä sain pari lasia zero cokista! ..Eikä sekään kyllä ees ollut ihmeellistä?



Treenit on sujunut hyvin vaikka en ole koskaan treenannut näin monena päivänä viikossa. Salilla tuli käytyä kolmena päivänä, aamuaerobisella kahtena päivänä ja siihen päälle vielä 2 sykettä nostavaa kotitreeniä. Kyllä lihakset kiittää! Olen myös käyttänyt normaalia painavampia painoja, koska huomasin että entiset salitreenit ovat olleet hieman löysiä. Nyt tuntuu että treeni menee oikein kun tulee hiki. Kaikin puolin dieetti on sujunut mukavasti ja treenit luistaa. Itkulta ei kyllä olla vältytty, sillä sunnuntain kotitreeni oli ihan sairaan raskas. Mulla oli myös oma personal treiner, sillä M tsemppas mua ja vähän ehkä joutui käskyttämäänkin. Tuntui että meinasin treenin aikana pyörtyä tai saada jonkun hengityskohtauksen, mut hyvin se meni sitte loppuun asti. Tällä hetkellä paino ei oo tippunut mun aloituspainosta.. vaan noussut n. 1 kg. Mutta varmaan tällä ruokavaliolla on jokin merkitys asiaan.. kumpa se tästä sitten lähtee laskuun!


Tämäkin viikko on lähtenyt hyvin käyntiin. Eilen kävin aamulenkillä ja salilla. Tänään tein kotitreenin ja tästä kohta hilpasen töihin! Mukavaa tiistaita toverit! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi!:)