8. huhtikuuta 2015

Mitäs tässä

Moi! Huomasin just että en oo kirjottanut tänne blogiin yhtikäs mitään koko maaliskuun aikana. Oivoi. Nyt ajattelin tänne vähän kirjotella kuulumisia. Ensinnäkin mun dieetti loppu viime viikolla. Sinne hurahti 10 viikkoa tuosta nuin vaan! Ihan huippua kyllä oli. Voisin omistaa seuraavan postauksen pelkästään tälle fitfarmin dieetille ja sen vaikutuksiin, joten ei siitä sen enempää.

Muuten nyt kuuluu ihan hyvää. Ihan Ok. Aika tasaista elämää sillain kaikinpuolin. Mitä nyt välillä pieniä ylä- ja alamäkiä parisuhteessa, mut kai se on ihan normaalia. Töissä oon saanut olla ja keikkojakin on tullut tehtyä. Yks tosi siisti juttu mistä oon todella innoissani, on se että mä sain kesäksi töitä täältä tampereelta! Siis suuremman tuntisopparin nykyiseen työpaikkaan. Ja aion kyllä tehdä ylimääräisiäkin töitä jos vaan on tarjolla. Keikkailu taas saattaa jäädä hieman vähemmälle, kun viikonloppujakin pitää olla töissä. Oon täältä tampereelta kans löytänyt yhden bändin jonka kanssa treenataan joka viikko. Muutamien kavereittenkin kans on tullu käytyä kahvilla, syömässä, salilla, keikoilla.. kivaa että tää tamperekin alkaa jo pikkuhiljaa tuntua kodilta ja että mulla on täälläkin harrastuksia, ystäviä ja muuta tekemistä.



Saapa sitten nähdä millaisia kuvioita on syksylle luvassa. Koulupaikkahan mulla vielä ois takataskussa ja sen voisin aloittaa syksyllä jos haluan. Eli menisin opiskelemaan kulttuurituotantoa seinäjoelle. Siinä ois sitte muutto taas eessä ja kaikennäköstä säätämistä. Toisaalta mietin myös että olisin voinut laittaa hakemuksia muihinkin kouluihin vielä kun on tässä pari päivää aikaa.. Saas nähä kuinka sekasin mä taas oman pääni saan.. Tää on aina niin tätä. :D

- K ii a -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi!:)